Зошит 4

***   ***   ***

Весна... Скік скок
Весна... Скік скок
І новий починається урок,
А в ньому все нове несе
В весні життя вже не засне
Настав новий,творіння срок
І шанси виправить порок
І вже урок-- то не зарок
Життя-- то шанс
То твій баланс
Щоб з ним пройти весняний транс
Почати в новому нове
Нове, що в вічності живе
У ньому творчості нюанс
Вже дійсність-- не життєвий шанс
Тебе веде не в декаданс!

***   ***   ***
Дав ти мені душу цілу
Дав мені і тіло
Щоб відчув її — дозрілу,
Тіло пустив в діло.
Щоб у кожнім ділі тіла
Душа вміла жити
Щоби кожна думка біла
Вміла не тужити.
Щоб зумів я розіллятись
По цім світі духом.
Над собою розсміятись
Та й над слабодухом.
Щоби зміг зібрати волю
В єдиний початок
Знайти нею свою долю
В ній, світу зачаток.
Щоби тіло й душа цілі
Суть Краси творили
Щоб і в темнім були білі
Щоб життя любили.

***   ***   ***
Біле світло... Полиці...
Весь простір в словах
Білизною іскриться
Кожне слово втрачає тут страх.
Воно в себе удома
В життєзнайному просторі все
І не візьме емоцій судома
Слово вільне і вічно живе
У запасниках істини діє
Хоч і в стані без дії воно
В ньому завжди жевріє надія,
Що із серцем воно заодно.
Що прошивши собою все тіло
Забере з нього втому і біль
Понесе, все, що тіло хотіло
Вже туди, де не точить все міль.
Скине з себе бажань перевтому
Стане знову як білий сніжок
Прийде знову до тебе додому
Й проведе до зіркових стежок.

***   ***   ***
Прес опускається…
Час стискається…
Концентруються зміни,
Життя переміни.
Простір спіралиться
В себе дзеркалиться
Сам себе знищує
Духа вивищує…
Різниці немає
Хто, в чому, що , має
І все, хто, що, знає
Встає з тим й лягає.
Час- простір пробитий
Мов світлом прошитий
Поняттям дозрілим
Все бачиться цілим.
В загадці загадка
Знання-- не здогадка
Життя в повній силі
Несуть в вічність, хвилі.

***   ***   ***
Крапка до крапки
        Лінія в`ється
Нею обмежую,
         Все, що стається
Нею утверджую
         Розуму шлях
Лінія творить
         В умілих руках.
Йду Я по ній--
         Через неї не хочу
Шлях у ній мій
         З нього я не зіскочу
В лінії свій
        Я, як крапка життя
З іншими крапками
        Йду в майбуття.
Йду у нікуди
        Нізвідки іду
В крапці завжди
Я початок знайду.

***   ***   ***
Вийшло насилля
З душі молодої
Вийшла з підпілля
Знайшла шляхи свої.
Крила розправила
Зринула ввись
Розум відправила
Жити колись.
Вільністю, стрімкістю
В вільні світи
В єдності спільністю
Хоче ввійти.
Звідти насичена
Новим знанням
Вже не позиченим--
Своїм життям.
Житиме вічно,
Як вічність, що в ній
В істині свічно,
Як вогник надій.

***   ***   ***
Погляд свідомість прошив
Над світом скорий суд вершив
Проникав в ослаблені серця
І тривожив крові озерця.
Крізь туман проводив поводир
Свідомість, з зеніту у надир
І лукаво стрибав по зірках
Мов ворожки погляд, по руках.
Карти зоряні на небі розгортав
На тих картах відповідь шукав
Не заглядував у серця шлях
Не шукав шлях серця у віках
Лиш гадав, що вірно, а, що ні
Душу спалював в осудливім вогні
Розумом чуття препарував
В пелену невіри загортав...
Впущу, краще, погляд, віри, свій
В самоусвідомлення прозрілий стрій
З ним пройду до серця зірки шлях
Свідомо палатиму в віках!

***   ***   ***
Я шукаю лад
У житті мирському
Хочу внести вклад
До спільного дому.
       Хочу сповнить нішу,
       Що мене чекала
       Свою, а не іншу,
        Щоби не пропала.
Як не я, то інший
Хтось її заповнить
Той, хто вже вільніший
Той, хто світ наповнить.
        Я у своїй волі
        Воля вся в мені
        Доля моя в долях
        Всіх, що на Землі.
Та мабуть не ніша --
Моя доля-- світ
Думка, в волі свіжа
Мій вклад в світу цвіт.

***   ***   ***
В дифірамбах-побажаннях
Є нещирості частина
В запитаннях і проханнях
Є реальності картина.
Тож дозволь в цей день чудесний
Заглянуть в твій путь небесний
Запитати, чим живеш?
Що на думці й куди йдеш?
Чи в достатку хліб у тебе
Чи в їді якійсь потреба?
Чи одітий, чи обутий
Чи бідою ти забутий?
Син в науці, чи не так
Доця розцвіта як мак.
Батько й мати бережені
Теща з тестем не гонені?
Чи дружина не в порядку?
Чи копає вона грядку?
Чи не робить все, що хоче
Може скаче тобі в очі?
Хоче, може, душу взяти
Або розум весь відняти?
Чи все в тебе, як в мужчини
З жінкою мало години?
Чи вогонь в очах погас
Як весни приходить час?
Чи автівка не хороша
Чи з роботи нема грошей?
Чи ти мало бачив світу
Чи хтось тягне до отвіту?...
Ще таких питань багато
Можна в день оцей задати...
Риторичні це питання...
А у мене є прохання:
Маючи таку основу
Помирися з часом знову
Не спіши добра шукати
Поза стін своєї хати.
І, хай, его твоє сильне
Служить, вже, тобі, посильно.
Хай з амбіцій буде гідність
А у слові-- тверда вірність
І нехай думок багаття
Розцвітає, як латаття.
Філософську думку в діло
Втілюй з почуттями вміло,
Завтрашнього дня не бійся
Вірою із нього смійся!..
Є прохань іще багато
Слухай тата, бо й ти тато
Слухай й маму, в ній стежинка
До любові-- котра жінка!
А любов шукай у серці
Лиш вона у вічність дверці...

Може й ці питання лишні
Але йдуть від серця мого,
А прохання, не торішні
Хай дійдуть до серця твого!

***   ***   ***
Весняний промінь щиро ллється
Запліднює розцвітом світ
В зелених пагонах сміється
І кличе роздуми в політ.
Наповнює теплом каміння
Оживлює калюжі блиск
І мов рапсодія весіння
У токах піднімає тиск
Насичує дерева соком,
Що в струменях, енергій лад
Який міцніє з кожним роком
Гармонізує все підряд.
Розносить сонячні флюїди
В куточки, темні, людських душ
З них забирає горе й біди
І топить холод зимніх стуж.
Весняний промінь в код плететься
Живить закручені витки
І в новій якості проснеться
Вже світ новий.., а з ним й думки.

***   ***   ***
Підмигнула, зблиснула
Зірка у вікні
В розум роздум вприснула
Про прийдешні дні.
Про космічні промені,
Що життя несуть.
Про незгасні спомини,
В котрих моя суть.
Поріднитись хочеться
З думами зорі
Все, що часом точиться
Щоб було в мені.
І космічним подихом
Дихати навік
Легким, долі дотиком
Об`єднати всіх.
І щоб погляд зоряний
Засіяв в очах
Вічним плугом зораний
В душах не зачах.

***   ***   ***
Я жив, як сутність у людині
З безмежжям гами почуттів
Відчув потребу в тій годині
Щоб в вічність стрімко відлетів.
Десь там відбувся, віднайшовся
Щоб утвердити образ свій
Щоб сам в собі не розійшовся
Щоб не скрутився, як сувій.
І звідти, щоб зумів вернутись
Наповнений космічних мрій
В троянди квітку обернутись
І жити вільно цвітом в ній.
Віддати силу аромату
Всім тим, хто вільний в відчуттях
Хто чує вічності сонату
Не граючи на почуттях.
І вже живу я в світі вільнім
В свободи проникаю зміст
Насичуючись духом спільним
Стаю, мов в вічність, вічний міст.

***   ***   ***
Не відаю, куди я йду.
Мене веде моє єство
З ним знаю точно, я знайду
Своє, із всесвітом, родство
В нім ті підвалини основ
Які життя в собі несуть,
А я будую той остов
В якому є космічна суть
Єство і всесвіт заодно
У своїм творчім завданні
У нім вершина, то є дно
А ночі рівні як і дні...
Моє єство озерне плесо
Не збурений емоцій лад
А в нім живуть собі чудесно
Вже я і всесвіту уклад.
І не боюся йти у вічність
Бо в вічнім є єство моє
І в цьому моя пересічність
І унікальність в цьому є.

***   ***   ***
Перевітрюється простір
Перемішується час
Через мить, в майбутнє простріл
Живить думку повсякчас...
В світлі світла засіяє
Проблиск мислі, про земне
В тіні темінь розсіває
Сумніви про неземне...
Передумується вічне
Поїдає простір час
А людина все побічне
За основу бере враз
Перевтілитися хоче
З тим побічним у собі
А їй вічність прошепоче:
"Вся основа у тобі!"

***   ***   ***
Лежу... Тугою прикрився
В серці шепотить печаль
Я з собою посварився
І до себе чую жаль...
Стан цей, мабуть, недоречний
В світі спокою чуттів
В ньому я душею гречний
З ним би в вічність відлетів.
Та мабуть немає туги
Та й жалю, мабуть, нема
Є лиш вольові потуги
Жити в мирі з усіма.
Та, мабуть, усіх не треба
Себе треба одного
Провести, там, де потреба
Є в мені-- мене всього.
Щоб у цілому частинки
Засвітились, як одна
Щоб згасить жалю жаринки
Тугу випити до дна.

***   ***   ***
Відтонює серце космічні тони
Описує ними круги
Вбираючи в них, мов у вічні ваги
Біль світу, що в нім не ми.
Народжені всесвітом на віки
Не хочемо в вічності жить,
А серце потрібне нам лиш на мить
Щоб тіла вловить знаки.
А ритми сердечні зовуть у вись
Хоча її і нема
Бо в теплі літа на душі зима
А думи в рутину влились.
Тріпоче у грудях сигнал буття
Зшиваючи вічне й земне
Усе, що ніколи не промине
Усе, що веде до життя.
Дослухайсь до ритмів позаземних
Бо всесвіт-- то хата твоя
Щоб була навіки твоєю моя
Достукайсь до ритмів земних.

***   ***   ***
Чи ти любиш лиш "своїх" дітей?
Чи ти любиш лиш "своїх" онуків?
А чи вистачить твоїх  ідей
Щоб любити і прапраонуків.
Тих,- кого не побачить очима
Не торкнутись, цукерки не дати
Тих, що будуть уже за плечима
Для яких ціна лише в благодаті
Ох, не легко любити далеке
Хоч би й рідне, але не "своє"
Бо приніс не тобі їх лелека
Отже, ніби воно й не "твоє".
Але в світі немає "не твого"
Він в тобі, а ти в ньому живеш
Полюби й праправнука ти свого
От тоді і любов всю пожнеш.
І збереш її в серці своєму
Благодаттю навік огорнеш
І тоді у роду, у твоєму
Ти ніколи уже не помреш!

***   ***   ***
Я виліплюю з часу події
У яких можна всесвіт вмістити
У яких всі бажання й надії
У реальності зможуть ожити...
Ось потрібно його огорнути
Теплим подихом, ніжністю рук
І про себе, як тіло, забути
Влитись в серця всесвітнього стук.
Не стискати його не тягнути
Тільки напрям йому задавать
Тоді можна його осягнути
І відчути його благодать.
От тоді, в часі, справжні події
І мене будуть справжнім ліпити
І реальністю стануть надії
З ними вічністю зможу я жити.

***   ***   ***
З веселки я виберу колір,
А з гами я виберу звук
Душа зазвучить так як сто лір
А серце пізнає свій стук.
Душею загляну у душі,
А серце віддам всім серцям
І всіх, хто у душах ще дужі
Я серцем проведу у храм.
Закрию я двері для злоби
І осуд забуду навік
Щоб вільно, із світу утроби
В Людині прийшов чоловік.
Бо колір веселки-- то жінка
І гама-- то жінки краса
Вона-- то мужчини жаринка
В якій чоловіча роса.
Ввійти в храм веселки і звуку
Це мабуть завдання моє
Любов не сприймати як муку
А серце своє-- як твоє.

***   ***   ***
Котел, в якому все живе згорає
Очищується через неземне;
То світлом істини засяє,
То попелом перемине.
У нім збуваються бажання
Народжується сумнів й біль
Розлука в ньому, і єднання,
У ньому перець, в ньому й сіль.
Любов у ньому від початку
У іскрі істини живе,
Але не в кожнім ці зачатки
Розпалять вогнище людське.
Перегорають в муки, в болі
І гаснуть, не віддав тепла
Тому, що не відчули долі
Перед страхом згоріть дотла.
І хочуть грітися любов`ю,
А нею треба пломеніть
Щоб не піддатися злослов`ю
І, щоб себе вже зрозуміть.

***   ***   ***
Подивитись правді в очі
Може кожен-- та не хоче
Істину хотів би знати
Та не знає,де шукати.
Видати за правду хоче
Лише те, що бачать очі...
Може й легше в правді жити
Аніж істині служити
В звичках легше прозябати
Ніж мить істини пізнати.
Але ж все не передбачиш
А майбутнє не побачиш.
Нема істини в системі
Якщо розум йде по темі,
Що створив її в собі
Не довірившись судьбі.
Правди в істині немає
Хто її в собі шукає
Правду в істині знайдеш
Як неправду не женеш.

***   ***   ***
Я дитина космічних флюїдів
Я вмістилище світу зірок
Я життєве творіння друїдів
І з корінням Землі, мій зарок.
Проростаю у надра планети
В ній черпаю я творчу красу
Стовбур мій-- соціальні тенета
Ну, а крону у всесвіт несу.
Пропускаю крізь себе дух світу
І у ньому росту і живу
Досягаю у ньому розцвіту
І плоди його в вічність несу.
Я родився у світі гармоній
Я несу його в силі думок
Я в гармонії з світом мелодій
Розкриваючи таїнств замок.
Я живу на Землі тимчасово
Тут, основа творіння зірок
Тут і всесвіту всього основа
Тут із вічним, в мені, мій зарок!

***   ***   ***
Гора... В підніжжі місто
Як намальоване стоїть.
Наповнене незвичним змістом
І, ніби хоче напоїть
Плодами виноградної лози
І сивим, історичним вмістом
Усіх, хто вже закохані у нього
І тих, у кого ще до нього лиш дорога

По звивистих стежках сумління
До суті виноградної лози,
До плоду, що у ньому дух бродіння
У місті цьому, лиш, приходиш ти
До тої висоти творіння
В якій чуття космічної пори
Вже відкривається з-під Чорної гори.

Переминуть часи й віки
І просторові щезнуть рамки
І стануть вільними людей думки
І пішаки перейдуть в дамки          
Всі ті, що з долею своєю залюбки
Єднаються і розумом й душею
І жертвують амбітністю своєю

І дух їх перебродить як вино,
Що в ньому нова якість стала.
З самим собою заодно
У пошуку єднання встала
Душа, що вже пізнала дно
У місті, що підносить грона
Які вінчає сонячна корона.

І нова якість вже ніколи
 Не знайде пустоти сердець
І вільно злине у простори
З Землі...у всесвіту кінець
Щоби творити нові твори...
Іду я вгору навпростець
Я з нею всесвіту творець.

***   ***   ***
Пересварка душі і тіла...
В ній завжди знаходжу себе
І до тіла нема, ніби, діла
І в душі, мов би, щось шкребе.
А в душі і у тілі ціла
Духу сила завжди живе
Разом чорна і біла сила
У гармонії з нею пливе...
Через мене лиш миттю в`ється
Час, узгоджений в просторі весь
Над потугами тіла сміється
У душі в змозі жити лиш днесь.
У цій миті душа обійметься
З тілом, зразу і тут, а не десь
І вже тіло нове обізветься
З вічним шлях свій пройти, увесь.

***   ***   ***
         Я той швець,
Що зшиває минуле й майбутнє,
А вони лиш в мені живуть
Сьогодення, вони, незабутнє
         Весь віддатися
Дню цьому хочу, живому
В нім осмислити все, чим я є
Щоб моє було тут за основу
         Я "сьогодні" осмислюю
Спокоєм духу і тіла в єднанні
Переходжу в світи, ще не знані
Щоб жити уже не в шуканні
         Зупиняючи мить
Я будую незнані простори
Для осмислення миті буття
Щоб пізнати і прірви і гори.
          В миті зшивши
Майбутнє й минуле і простір і час.
Вибудовую свій світ,новий
У якому є місце й для мене й для нас.

***   ***   ***
Я пророк від зірок
З ними йду у глибінь
Кожна зірка,- то крок
У близьку далечінь.
            Через їхню печаль,
            Що проводить в віки
            Відчуваю спіраль,
            Що в віках-- то роки.
А в роках кожен день
А у днях кожен час
Суттю миті пісень
Пророкує про нас.
            Все приводиться в лад
           Якщо кожен твій крок
            То гармонії лад
            Шлях до вільних зірок.
І стаєш вільним ти
І печалі не жаль
Вільним йдеш у світи
У незвідану даль.

***   ***   ***
Любов-- це те, що відчуваєш
До кішки, матері, Землі
І відповідно про них дбаєш
Так, ніби рівні вони всі.
Про них турбота-- не тенета
Життя, їх,- то твоє життя
І з ними ти одна планета
Твої чуття-- то їх чуття
Нема чужого горя й болі
Зневаги й вищості нема
Є відчуття одної долі
В якій розрушена тюрма.
Тюрма невіри, страху, горя
Яка тримала в тілі дух
В якому ми мов краплі моря
Любов сприймаєм  не на слух.
А всі живемо в хвилі часу
Так, як одне живе єство
В якому вічно ще до гласу
Ми жили, будем й живемо.

***   ***   ***
Пеленою огорнутий березень
Хвіст свій рокові показав
Це вже березень, а не вересень
У весні ніби осінню став
Ти наповнилась силою ніжності
Мов берізка, що соком тече
Й пробудила в мені миті свіжості
Оголивши під сонцем плече
Заберу сум осінній від березня
Свою силу я в нього ввіллю,
А наснагу й багатство від вересня
У весняній любові втоплю.
Зачарований ніжністю зелені
Прошепочу у душу слова,
Що вже розумом перемелені
Щоб не була весна ділова.
Щоб пянким ароматом наповнилась
Щоб абсурдом в бруньках ожила
Щоб новим змістом в році поповнилась
І зі мною, щоб, вічно жила.

***   ***   ***
Повзання... Життя?
Смерть... Каяття?
Прозріння... Любов?
Чи смерть духу знов?
Чи з латок- подій
Зшивати світ мрій?
Сприймати просте
Чи грати складне?
Вінчати догмат
Як форми розклад?
Чи світ перейти
Й себе в нім знайти?
Забути свій рід
І втратити брід?
Чи йти по воді?
У вірі всі дні?
У вись полетіти
Чи в рабстві зотліти?
Ні! Краще любити!
Себе не згубити!!!


***   ***   ***
Вишенька в крапочку... Біло!
Цвіт-- немов зір небозвід,
Ніби фату вділа вміло
Щоб покохати весь світ
Промінь весняний у завязь
З вічності впустить крізь сон
І не посадить на привязь
Вальс з ним зтанцює, бостон.
Силі, що в промені світла
Ціла віддасться, сповна
Щоби та сила розквітла
Тайну плодів понесла...
Віддана, вишенько, мила
В вірності сила твоя
Як би без Сонця творила?
Як би свій плід принесла?..
Вкрилася вишня плодами
Рясно, як рясно цвіла
Щоб скласти славу ділами.
Щоб вічність плоду несла.

***   ***   ***

***   ***   ***
Я не в змозі весь світ описати
Скласти розумом розуму звіт.
В змозі сутність свою розказати
І собою розкрити ввесь світ.
В ньому місце є радості й суму
В ньому чорне і біле-- моє
В ньому серцем я думаю думу
В ньому кожному місце вже є.
Ним світи пізнаю до краплини
Ним я побут і творчість несу
Ним ціную я час до хвилини
Ним я чую у світі красу.
Я від нього нічого не хочу
Я від нього усе уже взяв
Я до нього ніщо не доточу
Я з ним долю свою пов`язав.
З своїм світом іду у незнане
З своїм світом я вічно є Я
З моїм світом хороше й погане
З моїм світом весь всесвіт сім`я.

***   ***   ***
Де його шукати -- потрібнеє слово?
В які за ним  іти світи?
Яка ти у витоках, о рідна мово,
Щоб дух, в собі, світу знайти?
Чи може знайти хтось силу у мові
Привласнивши суть небес?
Чи може знайти хтось у "власнім" слові
Основу творіння "чудес"?
Сказавши слово, піднявши руки
Щоб сталося -- так як схотів
Не зможеш ти, не відчувши муки
Від творення власних світів.
А в світі у тому є слово потрібне
В якім емоційно притих
Те слово до дива, у спокої, здібне
Воно не за цих й не за тих.
У будь-якій мові воно живуче,
Несе в собі силу дій
Мов Сонце в зеніті-- воно палюче
Містичніше місячних мрій.

***   ***   ***
Холодний розрахунок...
Гарячий поцілунок...
Це жінка,- що світ у ній
З цим світом я сам не свій
У ньому блукаю...
Себе в нім шукаю...
Життя-- лиш бо в ньому
Тепло, в ньому, дому.
Солодке гірким,
А, що сильне слабким
Стає в цьому світі
Як розум у звіті.
Абсурд і кохання...
Розлука й єднання...
В жіночому світі сплелися
І з світом моїм вже зрослися
Не поспіх, не слави
Не з світом забави
В нім спокою прагну знайти
Душею, зі світом, у вічність пройти.

***   ***   ***
Завжди, втрачаючи, ти набуваєш
Часто, у сумнівах, що,- і не знаєш
Ніби втрачаєш багатство і силу
Але насправді-- лиш скнарості жилу.
Втративши цноту-- стаєш плодовита
Ніби плющем-- діточками обвита
Давши свободу, свою, чоловіку
Вільною можеш ти стати довіку.
Усміх віддавши-- відчуєш наснагу
Щоби відчути, й віддати повагу
Від доброти, що живе у серцях
Все майорітиме вірності стяг.
Зможеш пробачити, втративши гонор
Станеш, достоїнства й гідності донор
Втративши розум-- чуттєвою станеш
Легко думками до зірки дістанеш
Втративши "зоряність", пиху, надмінність
Знайдеш свою неповторну відмінність
Хочеш набути, хочеш пізнати?
Сумнів відкинь-- і не бійся втрачати!

***   ***   ***
Я у злагоді з світом надії
Бо Надія-- то моя сестра
Ми з надією бачим події
З нею ми, мов зі срібла люстра.
Народились у горах, у срібних
Тут зросли; і на ноги звелись
До любові, знайшли себе здібних
Серцем з краєм, душею злились.
Не ділили ні матку ні батька
Не ділили, по спадку, майно
Лиш свої, від родини задатки
Розвивали удвох, як одно.
Живемо не далеко й не близько
Зрідка бачимо очі в очах
Але, знаю, на душах не слизько
Поки роду вогонь не зачах.
Сестро моя, моя ти Надіє
Хай наш пошук іде у віки
І ніколи розбрат хай не діє
Щоб в надії не вмерли думки.

***   ***   ***
Хрест... На ньому повішений Я.
Розп`ятий суспільством... Проклятий...
Тому, що люблю життя
Любов`ю до нього пройнятий!
Люблю-- все народжене, так як є
Первісними силами творення,
А розум, що все пізнає
Покликаний лиш для відтворення…
Подібних собі, відтворення…
Зродити, щоб, новий світ
По образу, світу створення,
А перед світом-- собою звіт.
Якщо не страхом творений
Харизму в собі несеш
І проклятим будеш відтворений
У духові вже не заснеш...
А я не боюся повторення
Основа навчання в нім
Бо учень і вчитель-- утворення
Розп`яття п`яти чуттів.

***   ***   ***
Чекав дзвінка... Не подзвонила
Ти знаєш,- я все зрозумів,
Що, вже з тобою, моя мила
До вищих відчуттів дозрів.
У відчуттях, що в світі думки
Дзвінок дзвенить, мов серця стук,
А на душі тривожні струнки
Співочі свідки моїх мук.
Ведуть розмову з твоїм серцем,
А серце твоє у душі
В моїй душі живе джерельцем,
Що родить щирі, ці вірші.
Мабуть живу я вже з тобою.
Любов нас в вічність понесла.
І, долею не зв`язані одною,--
Без тебе-- човник без весла.
Нема розлуки в повнім світі
Який в  любові  від небес
У ньому розквіт ми у цвіті
У ньому ми плоди чудес.

***   ***   ***
***    ***    ***
В полоні почуттів
Проходить мить за миттю
Здається,-- ти дозрів,
А ти лиш повний приттю.
З догматами в душі
Не в змозі звести очі
Щоб на яву,-- не в сні
Проходили дні й ночі.
В полоні почуттів
Проходять дні за днями
Все те, що ти хотів
Стирається роками...
Догмат вже не в душі
Догмати в цілім тілі
І всі стають чужі
Хто має інші цілі...
В полоні почуттів
Ти не віддаєшся Богу
Душі, не вчуєш спів
Загубиш в світ дорогу!

***   ***   ***
І ось пройшла ота доба
В якій не подзвонила ти.
Враз опустилася журба-
Адже розірвано мости...
Міст місячний-- яким ішла,
Яким долала страх печалі
І сонячний місток тепла--
Який веде в незнані далі...
Нема вже й подиху містка
Який приводив до єднання
І сила погляду хитка
Вже не дола місток кохання...
Лишився тільки думки міст
Який не можна розірвати
Який веде в любові зміст,
А вміст її в тобі шукати...
Веде мене той міст без слів
До відкриття глибин пізнання
І маю все, що так хотів-
Самотність... Віру... І Єднання!

***   ***   ***
Ти Вічність- Я Всесвіт
Одна ми сім`я
Людина несе своє горде ім`я
Долаючи цей світ.
Лиш в вічності знайдемо
Прихисток свій
 Побачимо в ній усю справжність подій
Та й інші світи віжнайдемо.
Розкриємо в Вічності
Всесвіту суть
Знайдемо у ньому до істини путь
І силу, зіркової свічності!
В іменні Людини
Єднання понять
Єдина можливість у часі пізнать
Минулого світу години.
Лиш в Вічності Всесвіт
У Всесвіті Вічність
Свою розкривають довічність--
Людиною пізнаний світ.

***   ***   ***
29.06.2008
Полинь, моя Марусенько,
В зазоряні світи
Зорю, моя Марусенько,
У небі засвіти.
Знайди, моя Марусенько,
Веселість в світі тім
Неси, моя Марусенько,
Світ зоряний усім.
Люби, моя Марусенько,
Все те, що я люблю
Лови, моя Марусенько,
Що серцем я ловлю.
Живи, моя Марусенько,
Так легко як живеш
Тоді, моя Марусенько,
Коханнячко пожнеш.
У серці моя дівонько
Неси мою любов
В душі, ти моя квітонько
Зустрінемося знов.

***   ***   ***
Музика ночі
Дзвенить на душі
Всесвіту очі
Уже не чужі!
Струни печалі
На серці бринять
Всесвіту далі
До себе манять
Сам не до себе
В собі сам не свій
Всесвіт без тебе
Зовсім не мій
Ти Всесвіту очі
Ти Всесвіту далі
Без тебе не хочу
Йти в Всесвіт печалі.

***   ***   ***
Хай буде він малим
Хай буде він дитятком
Мій світ-- і я хай з ним
Залишуся хлоп`ятком.
З дитинства йти-- не йду
Залишитись в нім хочу
Бо лиш у нім знайду
Я суть свою пророчу
Щоб світ отой малий
Лишався чистим, білим
Не буду, в суті, злим
Від гніву очманілим.
Від страху я звільнюсь
Від сумнівів спочатку
І лиш тоді проб`юсь
В дорослий світ, в зачатку
Його я розів`ю
Я з ним  ростиму сміло
Тринадцять літ пройду
Творитиму уміло!

***   ***   ***
Я сумний-- як сумує погода
Я веселий-- як весела вона
З нею бути в єднанні нагода
Розчинитись в погоді сповна...
Впасти краплями дощика хочу
Сонця, променем- зайчиком буть
Відчуття я погоди відточу
І пізнаю в собі її суть...
Щоб від неї уже не залежав--
Через себе її формував
До природних подій щоб належав
Щоб в погоді себе я пізнав.
І тоді всі негоди в погоді
Пояснити зумію, пройти
І не буду до світу в погорді
Його дух я зумію знайти.
В унісон засміюся  із Сонцем
Гармонійно дощем пробіжусь
Стане серце погоди віконцем
Через нього з життям побожусь.

***   ***   ***
Мабуть треба зійти й до шеолу,
А не просто боятись його
Все життя розглядати як школу
Щоб до раю дійти-- до свого.
Рай і пекло-- це сторони світу
У якому існуєш й живеш
В ньому кличуть тебе до отвіту,
Або сам до отвіту ідеш.
Коли волю свою проявляєш
Йдеш до раю, вже там де ти є,
А коли ти собі послабляєш
Пекло всюди життя, вже, твоє
Не стоять ці місця на твердині
Не від часу залежать вони,
Вони в твоїй душі, всередині
І формуєш для себе їх ти.
Перед вічним страху позбувайся
Перед смертю свій страх подолай
З пеклом й раєм, своїм, розбирайся
Школу вічності вміло скінчай!
   ***  *** ***
На батьковій сливі--
Урожаю злива
І так з року в рік
Поповнює вік.
Не просто плодами
А й серце-- думками
І спогади сливні--
Вони ніби дивні.
Як слива плодами
Так спогад словами
Вертається в світ--
Діяльності плід.
Це слива від татка
Для сина загадка
Її розгадати--
Минуле пізнати...
Батьківські повчання
Основа навчання...
Нагадує слива--
Люби батьку сина...

******************************

Немає коментарів: